2014年5月31日星期六

—個獎盃

恐龍仔自少唔識表達自己,好多時會令媽咪好嬲!

尋日生日,呢個仔無d表示,佢要求我接佢校車,我就趕返屋企,趕去落樓,再上樓換衫
但佢見到我都唔會笑,我要用電腦佢就掛住玩!
到我真係趕佢出房,我上到網查地址等,真係要出門口,先發現charge緊電嘅電話唔見咗!

嬲得我呀!!!
嬲到本應要去會所交錢報魔術師班(最後限期),都唔記得,行到出屋苑大門醒起,嬲到唔行返轉頭!

今晚,同個仔講返件事,佢喊咗一輪,我只係想話佢知:媽媽好錫你,但你都要講d嘢,唔可以完全唔理人感受!
佢個傻豬粒聲唔出攞咗個獎盃入我房,然後又寫咗張紙:媽咪!
佢要將佢最靚嘅獎盃送俾我!



呢個仔,就係唔識得講嘢!

沒有留言:

發佈留言