2014年5月30日星期五

Mama's bday


今年嘅生日,想搞低調
首先,响FB唔再公開生日日期,無人洗版!
然後,公司好多新人,無人會理我!

但呢個星期都好多食神,先係有高層請食自助餐
再約咗位舊同事食日本嘢
跟住食咗一餐酒店中菜
尋日就同新高層食西餐
哈哈~幾好呀!

尋晚就一家四口隨便去咗附近嘅酒店自助餐,多謝老公抽空訂枱
我忙到無時間坐响自己個位!
小朋友們好開心,特別係見到d甜品!哈哈!

今日呢?休息一天
哥哥如常一早大呼小叫
牛牛如常笑面迎人


我仲叫咗小鬼唱生日歌我聽
佢好聽話,甜到漏!


今日約咗小鬼食lunch,一早會去荃灣幫哥哥領獎
都好忙架!

=)

生日願望呢?
唉,尋晚大老爺心情唔好,我都無蠟燭吹...

希望人人身體健康,事事順利!

沒有留言:

發佈留言