2014年5月8日星期四

贏在起跑線?職場篇

恐龍媽最近有機會面試揀卒,突然好有感觸。

作為"雇主",我點睇呢班求職者呢?

我想搵個唔係3分鐘熱度嘅人,佢願意付出,緊張自己嘅表現,唔好太過少爺小姐格 (雖然好難避免),樂於同人溝通,肯學肯做,有責任心…
唔知點解,肯學嘅性格可能內向d,做得長嗰個其實好無上進心,唔願意付出,到樣樣都好似OK,就屋企有錢!(我地行頭偏門,香港畢業生睇我地唔上眼,所以見到嘅好多都係外國大學畢業生,屋企有返幾個錢嘅少爺小姐)

最終點揀?
性格開朗,易於溝通,肯學肯做

學業成績,睇都唔睇!分別只係有無學位,而有學位嘅又通常真係醒少少~有多dd解決問題嘅能力!

令我想到教仔,一向意識到恐龍仔不善溝通,唔會同人講自己感受,多番鼓勵下,叫做會學牛牛講嘢,爭寵!(有個細佬的確係多d同人溝通嘅機會!),未來,要多d機會俾佢學溝通,培養開朗性格,唔怕辛苦,肯學肯做,同埋有責任心!
當大部份人集中火力教功課嘅時候,恐龍仔唔係好駛我地擔心佢嘅功課,可以多d機會教佢書本以外嘅嘢!



沒有留言:

發佈留言