2013年5月6日星期一

木糠布丁

本來唔打算寫呢樣嘢,不過...因為恐龍爸覺得好食過D字雪糕,恐龍媽要記低...讚美!呵呵~

呢日,媽媽因為失眠+半夜被仔嘈醒,所以病假一天。
而恐龍仔,因為植樹活動後無名敏感,發到豬頭一樣,半夜痕醒,又咳....所以都係病假一天,睇睇醫生,,,

咁無聊嘅恐龍媽,瞓晏覺醒咗有乜搞?
問恐龍仔:想食木糠布丁or cookie?
佢話要食木糠布丁!

好~ search食譜,開工打cream!

到一切ready,可以落杯,牛牛就過嚟搞破壞~ 將d 餅碎同cream 撈埋一齊,然後放入口!
哥哥呢?試咗少少cream,大叫yummy!因為練緊琴,所以無乜點理我... 佢同我各自努力
到我收工清場,佢竟然...幫我用條脷洗乾淨個打cream大碗!!!
跟手~ 再清埋埋個打蛋器!!!

~yummy~

笑死我喇!

最難得係恐龍爸都話好好味!(我嘅意思係~佢咁讚我,非常受落!上次佢讚好嘅係apple crumble)

所以我真係要記低....呢個木糠布丁!

可惜無影到相啦...

1 則留言:

  1. 我食木爆布甸成日食到狂咳, 不過又好鍾意食....

    回覆刪除