2011年4月24日星期日

青青世界 Day 2 + Day 3

第二日,恐龍仔6點幾就醒咗喇!因為落咗成晚雨嘅關係,我地上唔到山,一早,去咗食早餐!早到無乜嘢食!

臨走~ 唔記得攞恐龍仔個背囊!唉~ 响大陸,當然無得剩啦!我地10分鐘後發現已經太遲喇!

呢日~ 第一站係釣魚!恐龍仔堅持要釣,咁我地訂房時包咗,所以咪俾佢試試囉!唔夠15分鐘就無哂興趣,走人!

下一站,我地去咗世界之窗!青青世界得一部公車會上嘅,而呢路公車係會去世界之窗!不過~ 我地有老有嫩,都係打的好d!咁~ 都係RMB$38~ 入場費,老同嫩都免費,咁就得媽媽同婆婆要俾全票RMB$140,入到去,恐龍仔話要坐火車,呢次無咁jetso, 係細嗰個免費,行咗一圈,感覺上好似大過HK Disney!

落咗車,行行吓就落雨!行吓落吓咁,到中午,恐龍仔開始不受控制,我地雖然行唔駛,但係都要走喇!出得"城",就當然無咁易番歸啦!我地坐地鉄去少年官書城!第一件事就係醫肚!然後就直入兒童書部份~

恐龍媽俾咗個budget恐龍仔: RMB$50以內,要俾媽媽睇過OK先買得,返去要扣印仔!

恐龍仔揀咗本100以內加減數嘅練習唔放(RMB$4),媽媽揀咗幾本書佢都唔多鍾意,最後,我地買咗一本交通工具嘅書(恐龍揀嘅) 同埋兩本關於大自然/科學嘅書!

仲有,恐龍仔揀咗本書俾牛牛!

恐龍媽自己就隨手見到兩本幾出名嘅書就買咗喇!分別係 Raising Boys同埋 How to talk so kids will listen & listen so kids will talk。當然係中文板啦!

恐龍仔不停叫話要返507,於是~ 又打的!呢次~ RMB$6x。

我地呢日嘅活動差唔多喇~ 恐龍仔唔想再出街,只想响木屋裡面爬上爬落,睇書,呢個時候~ 佢已經自上自落,練習順熟!

呢晚,好快瞓着…

第三日,無乜活動,起身之後行咗一陣山,食過早餐,就入園玩沙!(好"蒙"呢!)

係~唯一活動!由無人玩到過咗幾班幼稚園/小學生!差唔多玩咗一個鐘,唔多願走!但係真係怕悶壞公公婆婆,所以~ 都係要走嘅!

返去換衫,執好行李就check-out,打的去褔田口岸過關 (RMB$6x)!因果係上午,無乜香港人!好快過到關,12點幾就返到屋企喇!


至於,點解無相睇嘅?
因為~ 相機响第一日已經用哂d電囉!公公部機係nikon機,我地用開cannon, 真係唔知可唔可以攞返d相!唉~~~

另外,恐龍仔睇見個無水嘅泳池,話5月要嚟游水喎!媽媽話:如果乖嘅話,再同恐龍爸商量吓啦!

恐龍仔呢幾日氹到公公婆婆好開心~當然仲有媽媽啦!佢話:我最鍾爸爸!最鍾意最鍾意媽咪!!!
哈哈!

沒有留言:

發佈留言