2011年4月22日星期五

青青世界

期待以久嘅出遊大日子!

我地今次約咗公公婆婆一齊去玩,近近地~ 深圳嘅青青世界!原本諗住坐火車去落馬洲轉的士,有網友話$6X就得,點知出發前嗰日,舅父話車我地呀 (應該係車公公婆婆先真!),雖然假期第一日好多人過關,又多燈位,但係..兩個鐘都到達酒店喇!(唔該哂你呀~~ 舅舅!)

我地訂咗木屋,山腰啦~唔算好高!放低行李就去食飯~~好多人呀!!!

飯店外種咗好多瓜果~




食飽~ 我地就去公園出發!

第一站~ 係海盜船!呢隻船好斜,好高!恐龍仔好吃力咁爬上去,但係到落嚟時又驚驚!之後又要再上過去!但呢次唔敢落嚟... 唯有好似蟹咁.. 一步步行返落嚟囉!




之後~仲玩咗一大輪沙... 見到一個香港嚟嘅小朋友,恐龍仔跟住人玩...

然後,我地入咗蝴蝶園~ 裡面嘅蝴蝶品種唔多..


估唔到我部傻瓜機都影得幾清喎~

第三站~ 我地去咗玩"泥"! 玩完之後就成身泥!


行返出嚟~見到好多嘢玩喎!
有大腳板、高橋、圈圈、仲有公雞車添!好在公公喺度咋,恐龍媽都唔知點玩...

之後,恐龍仔話要爬繩網!



媽媽唯有硬着頭皮~跟~啦!
恐龍仔行得好定,好輕鬆咁,一邊唱住歌一邊行架!佢阿媽就好無用,個心又驚,又要跟埋上去睇住個仔!
百忙之中, 影咗一張相!

呢一日~就差唔多喇!已經玩到好攰喇!
我地返房(507)沖完涼就去食自助餐,呢餐本來係訂咗牛扒餐嘅,check-in時,前堂個小姐話可以轉食自助餐,咁...咪自助囉!d嘢食都OK架!

未夠8點,我地就熄燈準備瞓覺覺喇!

2 則留言:

  1. 青世界係點去架
     
    [版主回覆04/30/2011 20:17:00]落馬洲出要大約$6x的士,深圳灣會近d,大約$3x啦~ 嗰度好似叫南山,近蛇口碼頭!

    回覆刪除
  2. 你3日2夜住邊處? any comment
    [版主回覆05/01/2011 20:41:00]我地住青青世界嘅木屋~ Room 507

    回覆刪除