2015年11月4日星期三

精油品牌比較

做過一輪資料搜集,落咗幾張單,想講下我點解會買以下商品/品牌

首先,我一路係iherb熟客仔,想買嘢就當然响iherb揾咗先啦!
本身想買嘢用嚟整cream同皂之類,所以買咗一兩轉NOW,貪佢又平又大支,仲要係pure嘅,咁大個牌子....唔會講大話掛!

玩玩下,玩到治療喇,睇咗d書,再睇其他iherb品牌嘅website,發現有d會pro D,會多d資訊
亦睇到背後嘅信念,開始買AuraCacia,佢d油種類都多,貴油賣得好平!
(佢亦係少數我揾到賣sacred Frankincense 嘅品牌,仲要好平!可惜我落單時剛無存貨!)

呢支係最近收嘅,收到之後真係滿心高興,好香,可以作香水用!
最好係~好啱血壓高嘅我!

(Iherb refer code: JNF012 或 http://www.iherb.com/?rcode=JNF012  )

接觸YL之後,開始研究品質,我個人信念:有Aromatherapy先有YL,所以,只要係由好嘅來源,正規方法,就自然可以製造出有療效嘅精油!

療法唔係YL獨有嘅!
世上必定有價錢合理,品質合理嘅產品!

於是,有人話我知,香港有隻法國品牌嘅賣緊,乳香嘅價錢係YL嘅1/3!
呢個品牌係Florihana~ 佢個website好多報告、資訊,全部係fact,我好鍾意
因為佢係法國造嘅原故,精油會講明係咪可以"Food Use"!
唯一不足,無Blends賣!

佢網上個價平過香港嘅85折,但因shipping貴,要買過一千蚊先打返個和
我主攻可食用嘅Lemon,當然,仲有d香港無得賣嘅油
佢大部份嘅油都係有機架!

 佢嘅shipping幾貴,無記錯成HK$400,但效率亦極高,三日就到!
包裝亦好精美,只係....好似有d浪費

另一個想講嘅品牌係Plant Therapy!呢個品牌比較多Blends,有diluted roll-on,同埋唔同size嘅精油賣,同一formula平過YL好多!而我亦揾到我需要嘅Valor 同 Thieves !
佢有分有機油同普通油,資料都幾詳盡,亦有網頁提過,算係品質較好嘅品牌

呢間Shipping係用DHL/Global post,要個多星期先到,US18.x,算合理啦
不過,包裝就真係... 好意外!

 

點會用袋架?! 攞上手一陣味!打開發現有兩枝漏嘅,招紙都浮哂!
原來係無扭實蓋!
佢地CS算幾好,好快回覆email,會寄過兩枝新嘅俾我喎~

最後,仲有Healing Solutions,呢個牌子係無心之下落單嘅,我登記之後,又放咗幾樣嘢落購物車,之後做其他嘢,轉頭就收到email話我一日內埋單,就有85折!
c9仔,就咁~加多幾樣嘢就落單!shipping係US$25
呢個品牌網頁無上面嗰d咁人性化,比較商業味道濃d,形象較大眾化
有較多sets 賣,亦好似Plant Therapy咁,會有好多blends,唔同size都有
定價比較特別,就係好多貨都一樣價錢!唔似其他公司,隻隻油都唔同價
埋咗單,仲收到個email話有refer bonus!(好用先算啦!)
refer code :  http://healingsolutions.com/_llc?ref=90ND

收貨又點呢?用嘅係post,郵差叔叔派信
用紙箱仔pack,包足bubble膠,好乾淨!
我訂咗d blends同一個set,所以好似好多嘢咁!不過呢...
其中有兩枝應該係30ml嘅,佢發錯貨!唉~~超黑仔!



其實幾個品牌我都無直接比較過邊個平d,因為好似Florihana咁,多數係有機嘅,而我其實最想買blends,所以就無比較單油嘅價錢喇,感覺上都係中價貨

另外,其實Eden都係我考慮過嘅品牌,網上評語都唔錯架!

總結,個別品牌有d貴貨平賣,所以要自己search先得!
e.g. Aura Cacia 買SF平;Healing Solutions買橙花平!

Shipping以Plant Therapy最平,但係... 唔係幾接受佢個郵包!
本來收到Healing Solution好開心,整整齊齊咁,包得好穩固,可惜.... 執錯貨!
貨品價格上,Plant Therapy 平少少,但Healing Solutions多d精油嘅選擇,所以..
其實我已經準備落第二個order,可惜...等我同佢CS大戰先再作決定!







沒有留言:

發佈留言