2014年6月24日星期二

入圍通知

記得年半前,網上見到有人收到男校第二次面試通知,好緊張~
舅父打嚟,表弟入圍,但我地仲未收到信...
最後,都唔記得咩原因喇 (好似封信打回頭,學校打返俾我地),總之有份見校長,好開心好興奮!
我知道,恐龍仔係得架!3000人揀300個,應該有佢份!
最終,面試失敗,但只係無緣份,唔係無實力!

一年多後,一個有實力先可以入圍嘅筆試,又係見到網上有人收到電話通知,個心開始緊張!
尋日,恐龍媽帶仔去做健康普查,做完返歸,入電梯時電話響,對方响邊"嘟"咗一聲,好似junk call,返到屋企都無回電....
見人有我無,有朋友覺得不可思異!作為媽媽,有dd失望...我個仔...幾叻呀!
今日先知,原來係學校打嚟!原來我地都入圍呀!

恐龍爸收到通知,都緊張埋一份!
呢個遊戲到呢一刻,其實好睇阿仔自己能力去到邊,緣份呢家嘢....我地控制唔到喇!
但真心歡喜,又一次得到"入場卷",都係一份認同!

仔!無論結果係點,媽咪以你為榮!



沒有留言:

發佈留言