2014年6月13日星期五

考完試去玩喇!


哥哥考試最後一日,牛牛學校放假,恐龍媽於是請假同兩個小朋友去街街

第一次去接哥哥放學,好緊張,場面都幾混亂,細小嘅飯堂位,企咗一百人以上!

接咗哥哥,就坐巴士出尖沙咀,架巴士都幾多人,無駛雙座位,有位伯伯於是坐去另一邊,讓個位俾小兄弟一齊坐!
哥哥隨口一句:唔該!
牛牛又跟住講:唔該哂!
老人家大樂!佢話唔駛人教,自己由心咁講,如果有糖嘅話,抵請佢食糖!
哈哈!

出到尖沙咀,我地去咗食壽司,中途恐龍媽收到通知,要返公司一轉,好在仲有時間,我地去咗碼頭的士站,打的返入沙田,中途的士司機搭咀,原來佢係沙田車,俾咗張咭片我地之餘,竟然响的士站上都打折!多謝哂!

快閃完成任務,由上司送我地去太空館。
哥哥坐車頭,人地問佢係咪好叻仔,佢唔識答,之後又話唔係!
哈哈~都啱嘅,咁難答!

開始過牛牛午睡時間,去到太空館開始攰喇!
哥哥同牛牛各自玩,然後我地就入場睇蝴蝶喇!
估唔到,搞搞震坐唔定嗰個係哥哥!牛牛就不停講嘢!


之後,去咗文化中心嘅coffee shop食d嘢,兩隻嘢又開始作反!走去一邊嘅各落玩!
中間,牛牛人有三急,哥哥仲識得帶細佬去揾洗手間!
真係大個仔喇!


兩隻嘢响文化中心跑嚟跑去,真係~失禮哂!
有d意外,原來哥哥抱得起牛牛!

最後,坐巴士去九龍塘同恐龍爸會合,食晚飯。
巴士站嘅姨姨望住兩隻嘢玩,笑哂!
巴士內同我地一齊坐四座位嘅乘客都撩我地傾計,呢兩隻嘢其實無停過,好嘈!
但d姨姨就係咁望住佢地兩隻嘢笑吓笑吓!有個仲問係咪孖嘅添!
(唔係呀嘛?!)
媽媽就俾兩隻唔聽話嘅小朋友激c咗!

不過,今日真係玩得好開心!
雖然有人返屋企時話唔開心.....

沒有留言:

發佈留言