2013年7月19日星期五

書展2013

 

一年一度嘅書展,恐龍媽臨時決定請假去行,因為可以帶兩隻仔感受一下,又可以俾恐龍仔自己揀書!


 


不過今次安排其實未能俾恐龍仔自由活動,行咗兩個鐘就要跟牛牛同工人姨姨返屋企,等佢阿媽+阿爸繼續苦戰!


 


哥哥~當然一入場就被隻老鼠吸引住

雖然知道新雅買英文版實貴,但係因為得個傻仔自己先記邊本未睇過,所以
廢事帶佢去booklodge
尋寶喇!

 

基本上,兩隻人仔無乜點離開過新雅


 (一人一個包,自己帶戰利品返屋企!)

玩到唔願走!
(哥哥返到屋企就話要玩喇!)


玩到差唔多,就食d嘢,送咗佢地走!


臨走,入埋兒童的科學放低銀兩~


 


跟住恐龍媽自己行1樓!見到好多練習簿,好多食譜!有d甚至平到$100/7本!


想買boxset一定係去1樓睇,一間嘢叫publisher,好多box set放响面,好易搵!年年都响中間位置!今年我地買咗BK好多媽媽推介俾小學生,話有趣嘅the magic schoolbus! ($29x less
40%)




而本來好吸引嘅雜誌,最終都無訂到,原因係
佢話送兩樽油俾我做贈品!仲要去隔離買一本$5嘅雜誌,攞住裡面嘅$20禮卷,可以平d… sorry,太複雜,慳返算數!(呢排其實…. 好窮!)


 
 
其間,見到有教玩手繩嘅書 (最衰我無影低啦!我小3-4時好鍾意玩架!) ,响經濟日報見到教小朋友理財嘅書 

仲有見到d同健康飲食、食物工廠化相關嘅書!
然後恐龍爸就出現喇!同佢開餐後,又去咗兒童館!


今次主要係搵教作文嘅嘢,其次係睇遊戲/棋,同埋仲有乜可以買俾兩隻人仔。





 



呢套圖咭有唔同目的主題,e.g. 教連接詞,咭後面有教學重點去幫家長!而本書有dd似練習簿,係親子一齊玩嘅!




整故造句 — 創意寫作遊戲卡全套創意寫作遊戲卡共100張,小朋友可運用卡面的圖畫,及卡背的建議和提示,創作與別不同的奇趣故事。

伴我兒寫作 寫作是個很複雜的思維過程,每個步驟,都需要父母在旁循循誘導。本書正好為家長提供一個全面的參考指引,循序漸進地訓練孩子打穩寫作的基礎,選取恰當的題材角度,以及搭建具個人風格的文章佈局。透過生活化的練習,及充滿趣味的遊戲,以輕鬆的手法令孩子不再懼怕文字。


經過訂埋兒童快報,仲遇到大學同學..

睇咗好幾個遊戲嘅檔口,被
Jolly Thinkers吸引住!同一位無咁後生嘅sales傾下 (因為做demo嘅個個都得十幾廿歲咁) ,佢介紹咗好幾套遊戲我地認識,當中包裝創作故事嘅呢套!($90)



 
Rory’s Story Cubes 故事魔方



恐龍爸夜晚返到去同恐龍仔玩咗幾次,佢好似好感興趣!第二朝都追住爸爸同佢玩呀!!!



其實檔口,都見到d華麗嘅遊戲,但係我地對d貴價遊戲無乜興趣,走人~



 



一路行,其實對CLASSROOM呢個品牌有d興趣,咁大個位只賣咁少種類嘅貨,好想去八下!但係,熱情嘅推廣員講嘢細聲,唔知係咪台詞問題,總之就係唔知佢講緊乜,我地一路行,佢仲一路釣住我地尾!!!好驚!唔知係咪開到單合—得分架呢?!!



 


最後,因為恐龍媽好大機會會再入場 (去三樓做義工) ,所以無再買細路嘅嘢,去咗大戰成人書!!!



 



一去到,就同恐龍爸分頭行事,因為恐龍媽一定要買d一定要買d食譜!



大眾嘅食譜實在太吸引,大量精美嘅英文食譜 ($60-1xx) ,三本七折!另一邊就係中文食譜,有一部份係半價,其他嘅就係買4本或以上7折!今期目的係:素菜、魚同海鮮!當然唔介紹一d多菜少肉嘅健康菜式啦!







朝早10點行到傍晚6點半,攰死人!最慘係d食譜好重!無命!



 

 

 

 

 



 

2 則留言:

  1. 你就好啦,可以由朝行到晚,仲可以睇埋自己D書!
    我同埋老公同個囝去,阿囝唔肯跟老豆走先,所以我只可以行到兩個鐘咋 --- 當然只係得兒童館添啦!

    我今年醒左DD喇!集中火力,等夠錢可以送貨!
    所以今年都未用到個手推喼!
    [版主回覆07/23/2013 16:59:28]我攰到無朋友!
    邊度有得送貨咁好呀?

    回覆刪除
  2. 南亞!$1000以上送貨!
    [版主回覆07/24/2013 05:59:11]ic, thx!

    回覆刪除