2012年9月7日星期五

久咳




上個星期,恐龍爸感冒,好快傳染咗俾我,然後牛牛又有兩聲咳,哥哥轉頭又發燒,真係擔心開學點算!呢個適應週對牛牛好重要架嘛!



好喇~好彩兩隻嘢都無乜大礙,返到學喇!



但係我d咳就~



 



之後睇過d中醫學書,我本身體質屬濕熱,最適應我嘅運動係做gym!因為可以响冷氣下流汗嘛!知係知~得始終要返工又要睇住兩隻仔,幾千個籍口!



終於,尋晚去咗睇一個街坊介紹嘅土產後生女醫師,據說,佢爸爸係老醫師嚟架!咁我去試試啦…. 佢竟然叫我做運動!佢話我好濕,做吓運動嘅話,咳都快d好!



咁好啦~今朝立定決心,送咗哥哥上校車就去做gym,仲買埋月票!呢次真係要乖乖地,順個便減番十磅八磅就好喇!



哈哈~



 



不過唔知有幾耐恆心呢




沒有留言:

發佈留言