2012年9月18日星期二

恐龍媽蝦碌報學校




話說,一早打算報某男校,一早記低下載報名表一期!但大頭蝦媽媽竟然忘記咗!要到學校小一講座,有家長講起先上網睇睇~ ~過咗期!



但神奇嘅係,學校無將張表格清除,雖然過咗期,但仍經可以下載!



跟住落嚟,就係要print 所需文件,排隊入數,同埋交表!



因為恐龍爸响旺角工作,好多時交表嘅重任就落响佢身上,加上佢話自己去銀行唔駛排隊,咁我嘅責任就係提醒佢去入數啦~



點知~ 2pm收到佢嘅通知,佢唔得閒!



可憐嘅恐龍媽唯有响公司飛的去銀行,再飛的返公司!好在~阿頭唔响office!但係,當去到銀行時,老板個秘書打嚟,老板搵我!!!好好彩嘅係~ 咁啱老板忙緊,到佢再得閒,我已經上咗的士,電話一響就叫司機熄收音機!



平安過渡~



但恐龍爸公司隻鑊好似未搞掂,工作至零晨!雖然學校就响佢公司附近,但係~又要恐龍媽出馬,晨咁早去到排頭位!



想講,學校嘅保安好友善,面帶笑容,好有禮貌!相對之下,校工姨姨就真係好唔友善!



話說學校將有蓋操場用作排隊之用,放咗好多圍欄,拉咗膠帶,而頭位嘅一邊有d大石,可以坐下。而呢位無聊嘅校工姨姨竟然行埋嚟,移動圍欄,令到大石變成响膠帶之外,咁我點坐呢?!佢係咪玩嘢呀!?



到差唔多9點,校工放咗50個家長上樓,問過應考語言,安排就坐,等等等~ 9:10先開始埋位交表對資料!!



最後,又打的返工!好彩準時到達!



 



報學校,先係浪費地球資源,再嚟就係浪費光音,仲有金錢,手上仲有4份表格要交,其中兩間學校仲要係得一日交表,諗起都覺得辛苦!




2 則留言:

  1. 都好彩趕到
    [版主回覆09/18/2012 16:30:54]係呀!真係唔想影響份工,但係好多間都係要親身交表,煩!

    回覆刪除
  2. 交表呢d 我都係交比爸爸做. 
    [版主回覆06/07/2013 19:13:22]行得開就好囉!不過我好彩,e+份工返930,所以可以一早做d嘢,再飛的返工!

    回覆刪除