2015年8月21日星期五

我要去嫲嫲度!

話說,如果兩個少爺無乜特別嘢,佢地會輪流嫲嫲屋企過夜,咁啱暑假無乜嘢搞,呢幾個星期就個個星期5去嫲嫲屋企晚飯,我就成機偷懶,放自己假。 今個星期輪到牛牛,佢星期二問我,我話無問題,但要問嫲嫲 星期三,佢未問嫲嫲 星期四,我應承幫佢問嫲嫲... 佢如常返學校暑期班,我如常放工接佢地興趣班... 一邊行,牛牛懶醒咁同我講:我帶咗鞋袋返屋企呀! 吓?!你聽日仲要返學架喎! 牛:我同老師講,我要去嫲嫲度呀! 呢隻牛,好記得要去玩,但無乜時間觀念,係夜晚去,唔係朝早去嘛! 但佢又好鬼醒,知道如果返唔到學,就要攞鞋袋返屋企!哈哈~ 呢隻牛牛真係好鬼可愛!

沒有留言:

發佈留言