2014年2月21日星期五

家長日

今日係牛牛K1嘅家長日。

呢份成績表對於爸媽有重大嘅意義!
一直以嚟,恐龍爸媽只見過超人哥哥嘅學習表現,好自然,牛牛被比下去~
以往考試前從來唔會幫哥哥溫習,只會同佢讀一次故事書,唱一次歌仔就算;但對牛牛,我地做咗自家字咭,故事書讀完一次又一次,歌仔唱咗好幾次...
因為我地覺得牛牛記性無咁好,要讀多幾次先記得

但老師嘅評語係:牛牛好OK,係班中算中上,同佢講嘢佢好快明白,講一次就得,只係粗魯d,講嘢粗聲粗氣
老師仲話班中全A嘅人唔多,得幾個!

我地兩老真係好感激老師講俾我地聽,原來牛牛係得架!
當然,我相信好多家長未發功,所以俾牛牛跑出咗,但起碼我地知道,如果肯花時間响佢身上,佢但學到架!
 

沒有留言:

發佈留言