2013年12月4日星期三

家長網絡小組

早兩個星期去咗做評估,做完下午就講結果。
感受好大~ 但最重要嘅係有結果,我地就去搵支援!

仲有,又開始我新一輪小學研究,問咗好幾個名校用家,答案係:(1)校長話全校都係精英,一視同仁!(2)無架喎~
最重要嘅係,大家嘅包容度都偏低!好彩恐龍仔嘅問題唔算大~ 但足夠教育心理學家見完家長之後,覺得需要同班主任傾下!

講番家長小組,呢個係家長尋求心靈上支援嘅地方,心靈大於實際幫助!因為我見到嘅,係其他人問題比我更大,心存感恩!
睇到導師分享嘅片斷,令我地小心留神:原本小朋友會咁樣諗嘢~
導師強調:佢地個腦同我地唔同!
即係家長要接受家有異類~  需要加倍耐性!

我努力緊!特別係當隻恐龍發惡想打人時,要有耐性,唔好發惡!
當佢硬頸時,唔好同佢講多餘嘅嘢!只講家長嘅要求,唔好答佢d"點解?!"

恐龍爸話,無乜用,嗰個依然係佢個仔,佢都係會一樣咁教!

呢個仔就依然會一樣咁蝦我!
佢話:媽咪,我好想聽你話架!但唔知點解我做唔到呀!
佢個樣真係有d苦惱架~~~






沒有留言:

發佈留言