2013年6月26日星期三

iherb VS Vitacost

 


見人地買得咁爽,我半年前開始學人上網買好嘢!初初格價,發現vitacost平過iherb,試過一次,不停有promotion email寄嚟,好似好抵咁,第二次再格價,發現原來vitacost嘅運費貴過iherb好多!係越買得多嘢越覺!因為嗰次vitacost做緊個<US$40價嘅平運費promo,所以都係買佢!


 


可惜…. 3個星期後,我見d貨未返,於是去睇吓去咗邊啦,上dhl track唔到!email去問,覆返嚟嘅答案係:refund!!!!


d九唔搭八,我唔係要錢呀!


 


於是,下一次試吓iherb,講都唔信,三四日就到!利害呀!


從此,唔會再响vitacost買嘢,就算我真係响iherb買貴咗都好,起碼到貨快嘛!更何況計埋運費,唔見得vitacost會平好多 (除非買d又貴又輕嘅嘢,咁一定vitacostd,可惜我要買嘅多數係又平又重嗰類…)


 


iherb gift code


如果想試試訂嘢,可以响埋單時打入gift code JNF012,咁就over US$40 減$10,唔夠$40就減$5。


沒有留言:

發佈留言