2012年4月3日星期二

墾丁高雄之旅 2012

計劃多時嘅旅程,終於起行喇!

DAY 1
HK >> 高雄 >> 墾丁 (入住托斯卡尼渡假莊園) - 3人車費共NT$2000

我地訂咗中華航空11點幾班機飛高雄,阿南(包車司機)已經响接機處舉住"恐龍仔"個牌等緊喇!
放好行李就出發喇!途中,經過唔同嘅田野,感覺很好呀!
經過個多小時車程,我地停咗响恆春買電話咭 (台灣好煩,要護照+身份証先買到電話咭!),然後買咗d小點醫肚,然後繼續旅程,去水牛溪農場放低行李,阿南之後帶我地牧場睇吓有無牛牛,然後再去小灣,我地行咗一齊就去大街逛逛..
好早食晚餐,恐龍仔唔太鍾意台灣食物咁!
然後行返民宿~



呢間民宿最特別嘅地方係~ 超大浴池!咁~當然係我地睇過d相,見到鍾意先訂架啦!

仲有~就係四周會有小雞小鴨火雞等自由活動!

DAY 2
船帆石 >> 砂島 >> 鵝巒鼻公園 / 燈塔 >> 最南點 >> 後壁湖午餐 >> 墾丁海世界 (半潛艇) >> 貓鼻頭 >> 白砂 >> 恆春古城 >> 晚餐 >> 出火 (包車一日遊, 共NT$3000)

民宿嘅清晨很美~
早起嘅恐龍媽~就一個人响度睇書..
好多謝有呢幾隻動物陪住恐龍媽呀!


見到鴨媽媽帶住兩隻鴨BB~
恐龍媽媽: 你睇~ 鴨BB好乖咁跟住媽媽架!
恐龍仔:唔係呀~係鴨媽媽跟住鴨BB呀!

恐龍媽媽暈低咗!

好喇!夠鐘起身餵羊喇!

之後,出正式開始呢日嘅行程!

船帆石vs 恐龍鼻

砂島~ 墾丁個海真係好藍呀!

 

鵝巒鼻公園 / 燈塔

兩個傻人响草地狂跑!

有人不支 Zzzzz,仲愛上坐車頭!



之後,去咗食生魚片,真係好平好平,NT$100已經一碟 (20片)

半潛艇都好好玩!海底真係好靚呀!



然後,去睇貓貓~


因為時間尚早,司機帶咗我地去白砂,呢個灘好正,有camping site,又有嘢食!
呢日好好天,可惜我地無準備,無帶多套衫換呀!

之後就去恆春,睇哂東南西北四個門,仲去咗老街食綠豆蒜,同埋買蛋卷~

仲响北門一家地道小店晚餐,同司機一齊食,5餸一湯,唔駛NT$1000!

之後,就係今晚最後節目:出火


入夜後開始返風,當地人叫落山風~



包車資料:Adrian +886 (0) 912601315 / (0)973683688



1 則留言: