2012年4月6日星期五

墾丁高雄之旅 2012

DAY 3
水牛溪 >> YOHO >> 海生館 >> YOHO  (包車車費 水牛溪至YOHO NT$500)

YOHO有車去海生館,我地一到YOHO就咁啱有車,服務員好好,即時安排我地上車!出發!


之前嗰日已經响恆春買咗換票卷 (NT$390 vs 原價NT$450),所以我地去到只要換入場卷就可以入場!不得不提,恐龍仔太矮喇,未到115cm,基本上大部份要買票嘅地方,佢都係免費嘅,包括海生館同捷運!

海生館有好多海洋生動,最愛嘅~ 當然係小企鵝啦!




本來園內有戲水池,但可惜呢日好大風,有d涼,所以都係無落水玩!
雖然係咁,恐龍仔都覺得海生館係呢次旅程中佢最鍾意嘅嘢!

睇到3點幾,我地就0坐返酒店車返去喇!
攞房~~~ 嘩!好大好靚呀!



恐龍仔好鍾意呢4隻嘢!
呢度真係好細心..


我地hea咗一輪,無去玩活動,dinner之後.. 經過,有勁歌熱舞..

恐龍仔玩得好投入!

呢個係遊樂場~





到我地返房,發現房門大開,打落去同服務員講,佢地送咗個蛋糕俾我地!

我地無唔見嘢,只係好唔明,點解門開咗...

DAY 4
YOHO >> 高雄 (閣樓民宿)  >> 六合夜市

可能~我地真係幾悶蛋,我地乜都無去玩,只係响playroom消磨時間,俾我地揾到本 can you see what I see 嘅書,就咁~ 3個傻瓜响度尋寶!


之後去咗周圍逛,俾我地揾到副國際象棋!

恐龍爸就自己同自己(個仔)捉棋
恐龍媽呢?就瞓覺覺!
wahahahahah~

4點前,就出發去高雄!
首先就當然放底行李,然後就出發揾食啦!


呢檔幾好味~
有人一個人飲哂杯木瓜奶,飽哂!







沒有留言:

發佈留言