2012年3月16日星期五

愛書牛

唔知幾時開始,牛牛好鍾意聽故事!好鍾意叫大人讀書佢聽!
有日,婆婆話:牛牛突然叫咗佢入房,俾咗本書佢,婆婆唔明佢做乜,就話"婆婆邊識架?",點知隻傻牛牛聽到就喊起上嚟!
恐龍哥哥答咀:係呀~ 媽咪成日同牛牛講故事架! (其實都唔係呀~ 嗰時只講過3兩次!"

呢排公公入咗醫院,媽媽夜返,尋晚返到屋企,牛牛就要上床瞓喇!隻傻牛指住d書話: one!
佢想要一本書,佢想聽一個故事 (佢想要乜都係講one)
但係當時媽咪實在太攰喇,無講到~

今晚,臨瞓時就抱牛牛入房講故事,講完一個到第二個,都講完喇,問佢要唔要奶奶啦~ 平時聽見呢兩個字就喊哂 (想要!) 嘅牛牛,今晚竟然係擰擰頭,再指住故事書!

牛牛~ 你實在太太太~可愛喇!!!

1 則留言:

  1. 我個囝又係好鐘意聽故事呀!
    以前睇書話D小朋友聽實一個故事唔鐘意轉,講到大人都覺得煩但佢地仍然鐘意呢個故事。之前我冇經驗,而家終於領教到喇!
    阿囝而家好鐘意某一本故事書 (個書名有「啲啲啲」呢三個音),而家一聽見講故事,就話「啲啲啲」,一日裡面可以聽3-4次 (如果唔係我拒絕佢,我估可以仲多)!以前唔肯飲水既佢,而家寧願聽「啲啲啲」,就肯飲晒一杯水(我一面講叫佢一邊飲水)!
    [版主回覆03/17/2012 21:36:15]咁咪好囉!得閒又講一個新故事,俾dd新意囉!

    回覆刪除