2011年10月15日星期六

80分鐘環遊世界

 

 

"有沒有想過,足不出戶,只要80分鐘便可以和孩子環遊世界?說的其實是Starlit Learning Centre將於10月15及16日舉辦的開放日,這次主題是「80分鐘環遊世界」。在這裡,家長和小朋友可以一同感受5大洲遊學之旅。另外還有各具特色的教學工作坊,每個工作坊都能啟發小朋友各項潛能及發掘新知識的興趣,另有中心學生親自表演和抽獎活動,足以消磨一個下午。"


呢段,其實係呢次活動嘅簡介,見到好似好吸引咁,又咁啱逢星期六係媽媽同恐龍仔去玩嘅時間,於是,我地向銅鑼灣出發!

去到,啱啱係表演時間,好多人呀!我地企咗响lift口,唔知點算好,因為舞台就係柱後面,我地又行唔到入d去睇!呢隻恐龍仔就行咗上台,話佢又要表演喎!笑死人喇!
表演完,有一個小遊戲,就係小朋友傳波波,到音樂停咗攞住氣球個小朋友就可以上台玩,恐龍仔好想好想.. 可惜無佢份啦~ 下次再嚟囉!

第一站,我地去咗中國,認識面譜同埋玩咗個遊戲..


第二站,我地去咗埃及,認識當地名勝

第三站,係去咗歐洲,不過,我地無去扮公主,好快就出返嚟,玩咗一陣phonics棋,兩樣都係恐龍仔鍾意嘅嘢!

之後,差唔多夠鐘,Mandi姐姐走嚟問我地,仲想唔想砌igloo呀!當然想啦~ 恐龍仔見到d棉花糖就開心喇!哈哈~
最好,我地去埋澳洲整咗個回力標,呢個時候,竟然撞到朋友仔喎!傾咗兩句就差唔多就走喇!

呢日,都玩得幾開心呀!

而且,呢度真係好靚,設計好有心思,小朋友一見到就會覺得好玩!

如果Starlit開分店,會唔會開响沙田呢?

1 則留言: