2007年10月1日星期一

返playgroup

第二堂喇~因為爸B去咗trip, Caroline姨姨病咗, 媽咪只好搵埋嫲嫲一齊去..


途中~嫲嫲發揮佢嘅關心本能, 無數次提醒媽咪好多生活上嘅細節

<------媽咪


一上到去, 個個都叫我恐龍仔~原來嫲嫲唔知我個"朶"架!!! (有無搞錯呀!) 跟住就話人似恐龍!

 其實個playgroup幾好玩架! 起碼媽咪玩得好開心..絕對happy過恐龍仔我!


走嗰時更大讚包包架坦克車(夠高~唔使食塵)..媽咪一於

 又話乜playgroup咁貴.. 媽咪講到爸B想恐龍仔第日返full day nursery.. 嫲嫲就話: 乜咁辛苦!  媽咪講講下..講到$$, 話要留番d $$俾妹妹/弟弟.. 嫲嫲話:呢個都未搞掂就諗第二個!?!?!


 邊個可以"搞掂" 我? 咁我咪呢世都無恐龍妹妹囉?!


沒有留言:

發佈留言