2007年10月22日星期一

大矇媽咪~ 失哂魂

唉~ 可能太累啦, 今個星期好對唔住恐龍仔呀!


星期六, 我帶住恐龍仔出九龍塘 meet 爸B食lunch, 爸B响板前攞咗飛, 恐龍仔出黎嗰時都已經吽吽地, 想瞓咁嘅樣, 到我地有位喇, 個侍應唔俾我地放架bb車响側邊, 要抱住食! c得啦! 恐龍抱住係瞓唔到架! 只會不停咁扭!!!!

最慘係我唔記得帶奶咀, 更加唔使指意佢瞓到! 爸B咪去買奶咀俾佢..又咁啱隔離有個位, 爸B咪同個經理講話要推部車入黎...最後, 終於settle down


嗰晚(~5pm), 如常幫恐龍仔洗白白, 着新衫——警長夾衣, 然後爸B餵奶奶, 跟住大覺瞓! 到10pm, 諗住的佢起身食奶, 我去咗開奶, 聽到爸B慘叫!

 有人尿床!有d BB無着片!!!!



第二朝, 爸B仲瞓緊~我放咗隻恐龍喺床坐.. 轉身諗起要load番d相落部腦.. 我個人仲喺床邊, 但一聲巨響——有隻恐龍頭仔落地跌咗落床!!!

 爸B大叫醒咗, 我抱起傻B, 兩母子一齊喊~~~佢最後喊咗半粒鐘, 然後
 好心痛! 跟住同佢去咗睇医生, 求個安心.


三日後, 公公話BB個頭腫咗, 不過唔係早幾日嗰度, 我見佢好精神, 咪話唔使擔心囉, 点知B頭越唻越腫,有佢自己隻手仔咁大呀!

 医生寫紙入急症呀~照咗x-ray無事, 医生話應該係呢兩日嘅事, 唔關嗰日跌落床事喎..公公不停咁話心都up哂~唉~BB你唔好咁曳嚇公公婆婆啦!


唉~我好驚俾佢嫲嫲話, 嫲嫲摸完又摸佢個頭仔, 但係無出聲喎
明明應該好易發覺,都唔知係唔係好彩, 定係佢收到風唔好出聲?

27 OCT ----  有好幾個媽媽問恐龍仔e+点, 佢個頭仔仲係腫咗, 不過個人就好精神~好百厭! 好玩得! 不過見到佢層樓就好鬼心痛囉!


沒有留言:

發佈留言