2006年9月30日星期六

作小產

2006/9/3 <日>


去厠所, 發展流啡~ 但係只係一点点


第一次, 無同老公講, 講唔出咩原因, 唔想佢擔心卦~


 


2006/9/4 <一>


晨早, 又有一点点啡, 個心開始有d不安~


返工, 打去診所約時間, 姑娘叫我6点上去等~


呢次見到吳崇傑医生, 佢俾我嘅印象好gentle, 佢開咗d安胎藥俾我, 係hormone嚟架!


 


2006/9/5 <二>


要過灣仔上堂, 由馬鞍山出灣仔, 唔知点解, 用咗兩個鐘!


本來有位坐都無乜問題嘅, 不過, 隔離坐咗個作嘔中嘅大肚婆~ 我呢個未見肚嘅未來大肚婆, 見到佢咁, 自己都覺得好悶~ 唔記得講, 我一路都無作嘔唔舒服架!


到落車~ 個人都散哂, 架老爺巴士又震得利害, 有d擔心~


好不容易捱到落堂, 自己在街上走~~ 第一次真係作嘔! 好想好想~ URRRR~


無嘢嘔出嚟!


跟據我嘅知識, 係我食緊嘅hormone (progesterone)發輝緊作用, this is a good thing~


呢兩日亦都無再流啡喇!


 


沒有留言:

發佈留言