2006年8月31日星期四

由無到有

2006/8/3 <四>


Period遲咗3日, 一路強忍好奇心, 無攞收埋咗成年嘅pregnancy kit出嚟, 呢一日, 好想check吓~


個test kit 應該過哂期, 但係我有嘅係對呢d test kit嘅信心, 同埋~唔好唔記得, 我係化驗師嚟架!  Test result? control 好深色, test 係好淺好淺嘅粉紅色!


俾老公睇, 佢當然唔識啦, 仲問我即係点?!


有人要做爸爸喇!



約10点, 下腹有d痛, 扯吓扯吓咁痛! 個心有啲唔安樂, 於是, 搵咗個唔駛referral嘅婦科医生, 下午去睇下~


呢位响信和嘅余医生都有五六十歲, 照咗好耐, 搵唔到胎囊, 只係話子宮壁增厚, 係成孕嘅現象~ 抽痛可能係子宮收縮, 唔好食苦瓜 (hmm, 當時我飲緊苦瓜汁) 一個星期後再照過啦~ 另外, 因為有輕微發炎, 種菌, 今次收medical card.


 


2006/8/6 <日>


Baby Expo, 要開工呀! 知道同事阿芳有咗3個月, 又見到好大個肚嘅堂嫂嫂, 仲有中學同學林及大肚太太~~ 急不及待咁話俾人知~~


呢一日, 我仲做埋bk member~


 


2006/8/8 <二>


搵咗一輪料, 打咗去仁安余医生度book first appointment, 要兩個星期係先有位呀!


 


2006/8/10 <四>


覆診~ 呢位余医生摷咗好耐, 都搵唔到胎囊, 見佢有d緊張, 就問:係唔係6wk一定會見到架? 佢答: 係!


於是, 佢再叫我留個小便俾佢~ 我用咗一d時間休息飲水, 個心好驚, 到佢叫我入返去, 俾我自己睇個result, 都係好淺色, 不過好過一個星期前~


佢同我講: 呢d叫chemical pregnancy, 有hCG 出, 但係無胚胎, 可能着唔到床, 要等佢自然排出, 或者係宮外孕, 所以照唔到~ 一個星期後再覆診睇下...


我因為有份maternity 保險, 要医生寫date of conception証明, 叫佢寫, 佢c都唔肯! 一路重覆我好唔想聽嘅說話!


最後, 佢放棄喇, 收我張medical card, 不過要我俾返個pregnancy kit嘅$$, $100...因為太唔開心, 無問佢攞收條~


走到街上.. 打俾老公, 眼淚不停咁流...


好在返到公司, 上司唔喺度, 我打咗俾老公個舊同學羅医生度, 佢叫我睇多個医生, 於是, 我打去翹楚改appointment, 姑娘話唔得呀! 我個心好亂, 甚至取消埋約十日後嘅期.. 好亂~ 打咗去馬鞍山仁安, 求姑娘俾我見医生, 終於, 我第二日見到鍾炎午医生~


 


2006/8/11 <五>


事隔約24個鐘, 我响仁安診所一照就第一時間見到胎囊! 跟據大小, 小B比預計嘅, 細咗有10日! 鍾医生解釋, 可能係排卵遲咗, 睇嚟一切正常, 如果我好想check清楚, 可以抽血驗前後48小時嘅hCG, 但係唔驗都得~


我想要個肯定d嘅答案, 所以, 明知我d血管唔係咁易抽血, 都驗!


 


2006/8/12 <六>


因為星期日馬鞍山診所唔開, 唯有遲一日, 即係星期六抽第一針, 星期一再抽!


 


2006/8/14 <一>


lunch hour 趕返馬鞍山抽血~


6pm 放工, 第一時間返診所睇報告, 今次見我嘅係霍穎儀医生, 好多謝佢俾咗個好消息我, 佢仲提我, 要小心血壓問題, 因為已經高咗d喇, 不過, 可能係因為緊張睇報告啦!


因為自己都係做化驗, 都明白個報告真係好快出, 好多謝仁安化驗室嘅MLT~


幾日之間, 心情由失去一切, 無哂希望, 到失再復得, 真係好開心~


 


之後


再約過余啓文医生, 見到佢, 佢俾咗個預產期我, 係四月十三日, 比我用LMP計嘅相差十日


 


2006/8/20 <日>


一早約好老公d同事遊船河, 非常順利, 後來先知, 其中一位媽媽都同我一樣, 預產期係13/4, 都係睇余啓文!


 


 


 


 


 


沒有留言:

發佈留言