2015年7月21日星期二

書展 2015

今年書展,無打算帶兩隻馬騮去,因為屋企實在好多書未睇!
事前問咗兩個人仔,雜誌要續訂.. OK

今年因為唔帶仔,所以無請假去
星期六同老公入場,行咗一大輪兒童館,再去Hall 1,超多人!

講下收獲~

首先行咗文具嗰邊一陣,想買鉛芯筆,對知檔檔都話d擦膠無得配!奇怪~~
好啦,買啦!
點解後尾俾我搵到西班牙貨,有擦膠配,仲係0.7mm 肥仔筆幹!一買兩枝!
連埋之前d贈品,好多筆!

訂雜誌贈品
哥哥近期學校要學生每日睇中英文書,佢又鍾意偵探,
所以買咗遊戲書同英文偵探書俾佢
見到呢本化學書好鍾意,因為哥哥背完週期表之後,無d實用d,接近教科書嘅讀物
仲有幾本星洲高小科學雞精書
正!

掛住哥哥,其實都有買嘢俾牛牛....
呢本係畫簿,內頁有畫咗一半嘅圖,要小朋友用自己嘅想像去完成!
仲有一本買俾自己睇嘅書

其實仲有架,去商務買咗d嘢,等送貨!
有一套百科書,想買咗好耐架喇!
仲有一個盒型車仔故事書,呢排好多人分享,好似啱細d嘅小朋友
不過牛牛都好BB架!

話說,老公自己買咗套minecraft俾哥哥,大禮物
牛牛見到哥哥咁多好嘢,就話:
點解哥哥咁多禮物?我無嘅?!

我自己都覺得好慚愧...
但又唔想請假去喎
點知,星期一朝早有朋友問我仲入唔入場,佢有贈券!

就咁,放工後我就踩住對兩吋幾細踭鞋去書展,目標人物係牛牛!
我要見到佢笑!

第一站:小樹苗 (我要用會員$50券~)

首先當然係我的夢想世界!(我的奇幻冒險 book 2)
想搵繪本,但其實唔平,我買咗 "我的願望:天天不挨罵" 俾自己睇!
因為啱啱帶牛牛去完旅行,又買咗Maps,所以要多dd地理智識,同埋講機場嘅書都啱睇!


仲有呢堆平dd嘅港產故事書


買下買下,足10本,7折,夠$500,再less 5%!又有布袋送!
用埋$50券,都係$5xx,抵!

小樹苗中唯一一本買俾哥哥嘅數學書,同埋兩本抽獎得嘅喜羊羊
(早知雜誌都响小樹苗訂啦!抽獎嘅禮物無新雅咁廢!) 


之後去行其他檔

我都掃咗$100/7本!
想搵d輕鬆少少嘅數學練習 (我深信數學係要適量操練嘅~)
順利多買幾本故事書俾牛牛,同埋疑似二手舊英文書俾哥哥

AML,我乜嘢睇啱,覺得非買不可... 除咗呢套笑話書!
我話過要見到牛牛笑架嘛!
我望住排隊俾錢條人龍... 唉~ 買嗰$139書,排親死!


最後一站,景行
$100/4本,一人四本
哥哥嘅又係偵探書!牛牛嘅係比佢程度略深嘅level 2書




就咁,剛剛一千大元!

計埋之前嗰d... 大出血!每月淘寶要遲少少喇!

沒有留言:

發佈留言