2014年10月20日星期一

一時沖動下買嘅~~麵包機!


一直無買P仔,一來係貴,二來係我地已經有二合一焗爐
一直話有二合一爐,所以唔駛買麵包機,無地方,浪費
但心嗰句係:我知P仔勁,我個二合一焗廢廢地

一直想買慢磨機,已經睇中,等我每月一淘就有得玩
點知... 响FB見有人放二手機,只用過一次!
仲要响屋企附近交收,佢見我住咁近,直頭攞去我樓下
於是,我多咗件玩具喇!




急不及待,來一機先!

因為上次見d yeast無乜反應,呢次落多咗嚟試
第一機就出咗個高大威!
哈哈!


真係好鬆軟,隔日食都仲係咁軟熟!

配埋幫牛牛做功課而整嘅藍莓果醬!
yummy!!


沒有留言:

發佈留言