2013年3月28日星期四

又有新玩具:豆漿機





 

3月頭响Compass Visa見到個豆漿機,唔貴~ 大約$1xx左右,訂咗~ 尋晚終於送貨喇!(都唔明點解要咁耐先送貨…)


 


部機好簡單,上邊係攪拌機連濾網,放豆同水入地,攪完,d豆漿就流入下面個煲,然後自動加熱,成個過程約40-50分鐘。


 



今朝第一次玩,用咗黑豆嚟整,好成功!


之前已經爬咗一輪文,其實屋企部古老攪拌機都有濾網,又有刀換~可以磨豆!但係之前就算買咗豆都無整過怕煩,攪完又要煮!而豆漿機市面上其實好多,BK嗰邊好多人買九陽,但係有d人都話要再煲,去草青味!但係我呢次試玩新機,又無草味喎!但就要跟足比例落水同豆,說明書話:咁先唔會煲瀉~

 

 


我仲帶咗杯返工,自製營養滿滿嘅~卵磷脂胚芽黑豆漿~







~後記~
呢部嘢竟然玩咗兩次就臣咗!
於是我email去DBS問啦,無理由俾d咁差嘅嘢佢地d"尊貴客戶"架嘛!
好想講:DBS嘅客服的確唔錯,好幾次有問題揾佢地,都好快有回覆!呢次係叫我自己去佐敦換,買定我幾時會去,佢打定電話去禮品中心!

so far, 又行咗兩轉,希望呢個新嘅唔會咁快俾我玩壞啦!

1 則留言: