2013年2月15日星期五

坪輋遊


年初五,有乜嘢做好呢?
不如去摘梳啤BB? (按:牛牛嘅BB話~)

於是,我地約咗啱啱响加國返港嘅老表,向坪輋出發!
點解揀坪輋?因為我地住東鐵沿線,唔想去元朗嗰頭,見粉嶺站有小巴去坪輋,20分鐘就到,幾方便咁!

去到雲泉仙館,後門有好多小攤檔,賣乾果之類小食,小朋友就不停咁試食!

本來做哂資料搜集,但去到見到我地要揾嘅農莊嘅海報,但不見入口!於是去咗隔離老徐問,見任行,依重量收費,於是就帶住四個小朋友入去喇!

首先,大表哥拖實表妹落田!

拔蘿蔔!
牛牛都唔執輸,影番張相!



小朋友好快就俾士多啤梨嘅香味吸引住,唔捨得離開士多啤梨田喇!


BK有jm話~元朗有d場初三已經無乜嘢摘,但呢度真係好好咁喎!
我地見到好多熟嘅果實,仲見到有3-4粒正常size咁大嘅giant 梳啤BB!


呢籃就係我地嘅收獲喇!仲有一大堆士多啤梨同埋兩盆士多啤梨苗!承惠二佰大元!




之後,我地去咗雲泉仙館午餐,但呢4個小朋友,只得大表哥一個肯食嘢,其餘三個唔多願食!浪費!
恐龍媽就覺得幾OK喇!


1 則留言:

  1. 請問地址係咩呀?或者有冇網頁參加?謝謝!
    [版主回覆02/24/2013 21:01:40]呢間無網頁,但地圖呢.. http://www.yl.hk/lspc/i_map.htm
    跟地圖去,揾唔到羅氏,但會揾到老徐!

    回覆刪除