2013年1月31日星期四

2013台中日月潭二人世界HEA爆之旅



呢次點解去台中?因為有人報咗環島單車團,台中解隊



點解係二人世界?因為有人想二人世界好耐佢老婆數數日子.. ~有人生日!於是問準大少,放人4日陪佢老豆過生日!



 



編行程時諗咗好耐:日月潭定係阿里山?



最後放棄阿里山,因為比較遠,車程耐,而且登山火車地震後都未通番車,不如留番遲啲啦!



 



出發前,上金石堂入貨!



 



<起程 - 台中>



晚上八點幾嘅夜機



幸得好工人幫手,我六點前就出發去機場,去到未見到登機閘口號碼,過咗關見到一眼,轉頭又無閘口號碼,無無聊聊唔知去邊好,食咗個吉列豬餐,sms機場返工個老朋友,問佢班機搞乜!因為佢咁啱放食飯,仲出嚟 陪我一陣,用staff price請我飲咗杯M Café 豆奶綠茶,送埋我到鬧口!佢無無聊聊未有車返去,仲响閘口報告有6個大陸客遲到,搞到班機要遲開!(好朋友唔駛多,隨傳隨到嘅就得呢個!多謝你呀!)



到達台中..



估唔到個機場咁細,係好大好遠嘅跑道,但大樓就細到…. 3個閘口,一入到去間房就係海關,出去就係行李帶,行多幾步就出到大堂,右面大門一出就係馬路!10分鐘後已經响的士!



 



DAY 1 : 誠品,逢甲夜市



恐龍爸有朋友同佢一齊單車遊,阿朋友呢日黃昏機,於是一齊Hea…去到美術館點知休館!無無聊聊行咗去誠品,發現一間幾好嘅日式火鍋店(@B1 - 勤美誠品) ,仲有一間個樣好PRO嘅麵包店(@B1 - 勤美誠品),買咗我好鍾意食嘅麻薯,連唔多鍾意食麻薯嘅恐龍爸都話yummy! 我地決定臨走前再嚟入貨!食飽~ 响誠品hea~



hea飽,行去坐公車去逢甲,呢個夜市真係好大,我地邊食邊行,行咗一個大圈就坐公車返台中火車站,攞書,返酒店



咁就一日,好HEA~~~



 



DAY 2 : 日月潭、九族文化村



大約十點坐仁友車出發去日月潭,其實一早check過,應該問 台灣好行 套票最抵,NT990包來回台中車票、九族入場票、遊湖船票、環湖車票、單車優惠卷等,但係睇見南投車要兩個幾鐘先到,而仁友就唔駛兩個鐘,NT9xx得來回車+九族票都殺!(不過~之後先知要即日來回,蠢咗!)



11點幾就到日月潭,放低行李,攞住民宿送嘅船票出發!首先就係去依達邵醫肚!我地去咗旅遊書講嘅一間小店食總統魚套餐(NT900) ,我就覺得幾好喇,不過恐龍爸話一般,最重要嘅係:我地都係懶人,唔多鍾意食咁多骨絲嘅淡水魚!



坐纜車上九族,對一個有啲怕高嘅我…. 唔係一個幾悅快嘅旅遊節目!上到九族~又幾新鮮喎!好啱我地呢啲想hea嘅人!哈哈~



之後,見時間尚早,過返河,然後行去涵碧樓食一餐貴啲嘅晚餐!(個境真係好靚呀!)



DAY 3: 集集、水里蛇窯



買咗 台灣好行 車埕套票 (NT300) ,一心去車埕+蛇窯,但又想去集集,於是,去咗最遠嘅集集,行吓軍史公園,明新書院,再返火車站旁嘅紙箱王午餐。逗留時間有成兩三個鐘,原因只係火車班次唔多,而公車都係,所以,最後我地放棄車埕,直接去水里蛇窯玩泥!



作目~應該要兩三個月先到香港,耐心等待



晚餐,隨便食咗個合菜(有飯有餸有湯嘅套餐),然後返民宿切蛋糕 (預先叫民宿代買嘅!)



 



DAY 4 : 台中hea~



一早,睇日出!



九點幾食咗民宿個豐富早餐,就起程返台中喇!然後飛的去誠品,放低行李,又再食日式火鍋!再買一輪手信,放好,再hea誠品!hea到無聊,又去春水堂hea過,

4點鐘,真係要走喇,飛的去機場,由誠品到機場,check-in,過行李,過海關,到候機室,睇一睇表:5pm!仲有大半個鐘先入閘!



入閘無幾耐.. 飛機就關門,因為齊人,我地响預定飛嘅時間,已經响跑道中間喇!



但到咗香港,又要等位,又要埋位…. 開始有啲討厭大機場!都係細機場好啲!



 



返到屋企9點正,兩隻小豬已經熟睡!



ZzzzzzZzZzzzzz





 
 
 
 

沒有留言:

發佈留言