2012年5月24日星期四

拋夫棄子Bangkok 濕平之旅




未返新工之前,最好就係去個 短逃啦!真正嘅朋友,可能你好日都唔會見一次面,但一個電話.. 就算啱啱由日本返嚟,都即刻check更表、夾日子、仲要訂埋機票酒店!嘩~ 我好幸福呀!



 



呢次遊程,真係好難得,呢位識咗廿幾年嘅朋友真係二話不說咁幫我安排好哂!仲有就係老公大人嘅支持,工人終於出發前一日出院 (another long story…) ,成就咗我一世人第一次唔係同老公大人一齊飛嘅大事!



 



到底~ 曼谷係一個點嘅地方?3日旅程之後吓結論:shopping center + SPA!



 



第一日,去咗super rich唱錢,機場係對3.92super rich4.01,之後响手信舖就3.98。然後去big C
food court
醫肚,再去Divana SPA4粒鐘!

 
 
 
 
晚餐係唯一一餐好好地食吓嘅Thai food


第二日,係忘我嘅濕平日,整天都响Central World無出過嚟!濕到人家收工<--- @last shop!
先打的返酒店,但實在太晏,隨便食咗
d嘢就算!



 

是日戰利品

三日,又係Central world!跟住再去埋Urban Retreat 4手按摩,就出機場,完成呢3日吓旅程!



SPA:

靚太們想享受嘅話,去Divana啦!如果只係想按摩,唔想要d
fancy
嘢,咁urban retreat都幾好!




2 則留言:

  1. 好羨慕呀
    [版主回覆06/03/2012 21:39:34]真係無準備下嘅旅程!好難有下次! =P

    回覆刪除
  2. 我幾年前都去過Divana SPA, 價錢叫合理, 服務環境都唔錯, 完全去得過。^^b

    回覆刪除