2008年4月12日星期六

好忙~ 但係又好開心嘅一日

今日超累!
首先係尋晚又失眠, 4点幾5点先瞓番, 7点幾就俾隻仔嘈醒
9点幾出咗supermarket, 排隊俾$$都用咗半粒鐘!!! 返到屋企11:10am, 好在c6換哂衫
我極速搞掂阿仔個出街袋 (&叫工人幫佢著上本來諗住恐龍仔生日著嗰件靚靚型仔衫~~ ) 就出門口, 返幼潛~

 



覺得我個新髮型点呀?

上完堂就同c6
, 自己的住隻仔同仲多嘢攞過我嘅elmolly搭MTR過海, meet佢隻6, 坐順風車去西環, 途中兩隻b瞓着咗, 但係恐龍仔落車無耐就醒咗 (多謝嗰d會講嘢嘅lift) 好在我地去e肚時andrea未醒, 恐龍仔肯坐响sofa唔駛抱~ 咁我就成功食咗3碟sushi.. 然後就去咗tungtung個party~~


 

Party中, tungtung好乖, 好得人鍾意呀! 恐龍仔都ok, 無扭, 不過就經常尖叫!
都有好多ee話恐龍仔好得意同埋衫仔靚靚!
好在無人話媽媽剪嘅新髮型肉酸啫~臨走, tungtung抽獎, 恐龍仔抽中頭獎呀!


多謝順風車送咗我地去火車站.. 返到屋企差唔多7:30, 對手累到好似唔係我嘅, 我食飽"暗"完隻仔瞓~~~ 終於可以休息下喇!

今日破咗我一個人帶佢出街最耐紀錄~ 6 hours

 

雖然咁辛苦, 但係都好開心喎~ 响度再三多謝tungtung mama嘅invitation, 仲有elmolly 一家嘅順風車~

 

沒有留言:

發佈留言