2008年3月31日星期一

my poor little boy~ 生日 = 發燒日!

星期六, 上完幼潛返屋企, 瞓醒覺開始恐龍仔就勁扭計!


星期日, 六点幾就尖叫! 我再瞓到七点幾先過去睇佢, 工人姨姨話恐龍仔is HOT! 我攞個探熱計一check~ 不得了! 39.4C!!! 再check~ 38.9C!!! 我叫醒恐龍爸, 9am先有医生睇, 屋企無藥, 只好同佢洗白白浸下水 + 飲水水頂住先! 


睇e生前: 咬Melanie耳仔, 仲肯玩/笑~ 但係個樣好病!



e生check過無事, 話可能係玫瑰疹喎~ 跟手我就call 公公同舅舅: 生日晚飯要取消喇!


pm, 媽媽等恐龍仔瞓咗, 走咗去Hayden豬仔嘅生日Party~ 恐龍仔竟然收到好多禮物呀! 多謝各位ee (emily ee, yy ma, cyma, 高比ee, ct ee)



瞓飽覺覺, 我地出咗街e肚~~


 好好玩嘅生日禮物!


 


到今日, 媽媽聽到工人姨姨話恐龍仔無乜事, 仲諗緊可唔可以出街食飯, 不過都買定蛋糕返去... 返到屋企摸下頭仔—— 仲係好熱呀!


最後, 煮咗恐龍仔最鍾意嘅豆腐做餸, 喺屋企食飯!


呢個就係恐龍仔嘅birthday cake喇!  媽媽祝你身體健康呀!



 


2/4/08  am 終於退燒, pm出疹喇!


4 則留言:

  1. 好番未呀?加油呀!

    回覆刪除
  2. 好返就good la!

    回覆刪除
  3. 星期六已經好番哂, d疹退得8899架喇!

    回覆刪除
  4. 恐龍仔真係愈大愈可愛!!
    [版主回覆04/10/2008 21:58:00]連個病樣都可愛~~ 都真係服哂!

    回覆刪除