2007年3月31日星期六

恐龍蛋@後期

過咗12wk = stable


咁但係, 過咗24wk先係"人仔", 出咗嚟都有人救!


於是, 繼續數日子~ 到咗24wk, 鬆一口氣! 個心只係希望BB住耐d! 每日對住肚入面隻小B講: 乖乖~ 住多一日得一日呀!


呢段時間~ 都算平靜, 無乜特別事發生, 返工~ 都OK!


二月, 收到風上司命不久爾~ 都好, 無諗過一個生過兩名嘅媽媽會覺得我去睇医生係多餘, 唔應該嘅! 男上司~ 應該好d卦!


同時, 我由4wk覆診一次改為3wk, 血壓開始高, 不過我唔覺得有唔舒服! 每次去覆診都量幾次血壓, 姑娘好緊張!


余医生幫我驗多一次血, 睇下係咪同妊娠毒血有關, 結果, 仲ok, 未高!


呢個時候, 我仲決定咗開刀, 因為覺得生仔嘅"運動量"好高, 咁高血壓, 唔知會唔會有意外~~ 老公有個同事老婆生咗個幾月之後中風, 雖然同生仔無乜關係, 但係就剩低咗個newborn俾個男人~~ 老公話唔想剩番佢一個帶BB返屋企!


係呀~ 我地好遲先book医院俾定金, 嗰日主動同余医生講, 佢就出埋入院紙俾我~


我地book咗30/3, 星期五. 呢一日, 亦係產假開始嘅第一日~


三月, 新上司上任, 後生仔, 啱啱畢業仲未行畢業禮!


財政預算案發佈嘅日子, 計完一輪, bb四月出世會幫爸B省$2k左右, 其實唔太重要, 不過原本余医生都建議四月頭開刀嘅, 咪就改遲3日, 2/4啦!


2007/3/23 <五>


覆診, 無乜特別, 又再抽血, 好似話urine protein 有+, 我同医生講: + 返到lab得trace架咋! ok 啦!


2007/3/24 <六>


結婚週年紀念日, 如果唔係改過預產期, 其實恐龍仔可以响呢日出世~


2007/3/26 <一>


頭痛, 頭暈! 特別係要講嘢嘅時候, 要合上雙眼! 好似呼吸唔到咁!


同老公相量過, 不過入院休息~


於是, call余医生pager, 唔覆!!! 唯有打去診所~ 有人話佢响TKO, 但係打到去又話喺TST! 到打去TST, 余医生搵個姑娘覆我, 如果我要入院, 都要見咗医生先, 唔可以自己去! 但係TST 嗰日full哂, 叫我第二日去ST!


2007/3/27 <二>


好努力咁交低d工作~


下晝見到医生, 血壓係21x/12x~


佢話可以响屋企休息吓, 唔一定要入院! 但係老公唔想我一個人喺屋企 (其實62/99都喺屋企架!), 於是我地緊持要入院, 就咁, 攞咗第三封入院信, 晚飯後入院!


姑娘好少接呢d case, 有d唔知做乜! check咗一輪, 俾咗個最近nurse station嘅房/床我!


一切正常, 老公十点幾要就走, 一個人, 生保床~~ 瞓唔着!


加上每四個鐘量一次血壓+BB心跳, 瞓着咗都醒啦!


仲有~ 呢間房隔離就係產前房, 三更半夜會有人叫救命!


2007/3/28-30


又再抽咗兩次血~ 余医生話無乜特別嘢, 星期六會見佢唔到!


好悶呀~ 好在帶咗電腦, 可以上網!


2007/3/31 <六>


唔知係咪因為有仔接, 余医生一早出現~ 佢話呢幾日d蛋白時有時無, 要check清楚?!


lunch, 食完嘢留咗次~


2pm, 又話留多次?!?! 不過呢次好特別: 一個生面口嘅姑娘, 攞住支test stick入嚟, 問我識唔識睇! 我諗一諗, 覺得好奇怪, 但係答咗佢我識囉!


到我dip咗支stick, d 啡色出得好快, 另外嗰格綠色嘅就無起: 嘩! 好高糖呀!


call 姑娘入嚟, 順口話: 好高糖呀!


4pm, 床頭電話響?!?!?! 係余医生! 佢話我蛋白好高, 要盡快開刀, 但係OT (operation theatre)滿哂, 9点先有位!


ok 啦~ 打俾老公, 叫佢上完堂過嚟~~ 佢就打咗返屋企~~


個腦一片空白, 唔明点解糖高要緊急開刀?!?!


5pm, 姑娘入嚟, 話做定d準備工作: 剃毛毛, 換衫?!?!


到我入洗手間沖身換衫, 99到咗~ 到我返上床.. 有個姑娘好緊張問攞咗藥俾我飲未? 未呀~ 又好緊張出返去~~


到佢返入嚟, 佢好急咁叫同事快手d, OT d姑娘等埋我先收工!


吓?!?!?! 乜你唔知要即刻推落去架?!?!


好驚~ 好驚! 好在99同叔仔喺度, 叫咗佢地call老公! (老公收到call, 响TST坐KCR再轉的士~) 我d眼淚就開始無停過喇!


冷靜返少少, 但到過床, 推出房 (約5:30pm), 好驚, 驚老公趕唔切!


入到OT嘅waiting area, 個麻醉師好好, 同我傾計, 安慰我, 話會等埋我老公! 跟住推我入OT, 知道老公到咗, 個人定d, 余医生話等做埋麻煩先放老公入嚟!


到所有嘢ready, 見到老公, 都無咩好講, 俾佢捉住隻右手~ 有一段時間血壓好低, 個人震哂, 好凍! 後尾好d啦... 見到麻醉師幫手推我個肚~~


跟住~ 聽到BB喊聲! 余医生親手抱咗bb去老公手~ 佢話因為用產鉗, 所以隻眼可能會瘀咗, 過兩個星期就會散~


跟住~ 老公出返去, 我又响monitor room瞓咗一輪.. 7点幾先上房!


呢一晚, 姑娘每一個鐘入嚟一次量小便 (睇下我去水情況)


 


沒有留言:

發佈留言